Nu gäller det....!

Denna veckan måste allt bli klart!

Tur att jag är ledig...jobbar bara idag och i morgon!
Har en del plock och städ att fixa med hemma
och så Buffèn till studenten så klart.
 
Sen försöker jag ju hjälpa Elin och Lars att komma i ordning oxå....
men att borra och skruva upp hyllor är inte min grej....
hoppas på att Nils kan hjälpa till ikväll eller i morgon!
Egentligen så har jag inte tid att jobba denna veckan....
å andra sidan så  är jag ju en "sistaminutenmänniska"
så det brukar lösa sig.
 
Första gästen kommer på onsdag
kväll....
Munthers från Uppsala kommer på torsdagkväll.
Presenter....jag måste ju handla studentpresenter!
 
Det är mycket nu....
 det gäller att ha tungan rätt i mun!


Kommentarer
Postat av: Frida

hejja Anita!! =)

2012-06-04 @ 16:20:43
URL: http://frayzfairytale.blogg.se/
Postat av: Maggan

Snarare tordagnatt för Knut måste jobba till kl 20 på torsdag :P

2012-06-04 @ 17:15:39
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0