Tillbaka på kontoret!

Nu är det en vecka kvar...sen har jag semester!
Jag längtar kan man lugnt säga....
behöver vara ledig en längre tid!
Denna veckan så händer en del saker...
började med att besikta bilen, KAPABs Caddy i morse
och den gick inte igenom...massor med småfel!
Sen har vi Kvalitet & Miljörevision på onsdag....
som vanligt tvivlar jag på att vi går igenom det i år med!
På onsdagkväll ska vi ut och äta med personalen...
det blir skoj och gott hoppas jag.
Vi ska gå på  T&K...dom har super gott käk!
Sen ska Pelle stå på Exponorr med sina MC-vagnar onsdag-söndag...
Lars ska hjälpa honom i montern onsdag till fredag
och jag ska vara där lördag och söndag.
 
Då är det bara att gasa så att veckan tar slut nån gång!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, den här sista veckan före semestern är mer än lovligt seeeeeg....

2012-06-25 @ 20:54:01
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0