Två dagar till semester!

Igår hade vi Kvalitet & Miljörevision på KAPAB......
och vi gick igenom...nästan prickfritt!
Tre mindre avvikelser att justera till...inget stort!
 
 
Sen var vi ut och åt på T&K med jobbet igår kväll....
och jag glömde helt att ta kort.
Så jäkla typiskt!
Men det var super gott käk och alla var nöjda...
jag åt en meny som heter " Jämtlänsk Midsommar" -
1) Löjrom med nypotatis, rödlök och gräddfil
2) Oxfill med nypotatis och rödvinssås
3) Jordgubbar i all dess former och kreationer.
Jätte gott!
Sen gick Pelle och jag och tog en öl på Sir Winston
och så tog vi en promenad hem!
 
Nu gäller det bara att jobba undan de två dagar som är kvar....
stå i montern på Exponorr lördag å söndag...
Sen har jag SEMESTER!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Haha...vi är så lika du och jag :) Oxfill? är det gott?

Svar: ...tappar lätt bokstäver och ord...
jamtlandspower

2012-06-28 @ 18:11:38
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0