Det var en kort helg...!

Jag fattar inte vart timmarna tar vägen....
hur helgerna kan vara så korta??
Fredagen startade ut bra med middag med grabbarna och Elin
och så besökte jag Ansi på Körfältet som fyllde år.
Kul present hade jag med mig....en tom kartong..?
Någon hade plockat ur innehållet och jag köpte en tom låda!
Får gå tillbaka till affären å reda ut detta på måndag!
På lördagen tog jag en promenad ner på stan
för ett möte med min vän Lena...
vi njöt av varnadras sällskap och tog en öl
och käkade på Sir Winston!
Marina kom in och joinade oss....
och vi vandrade vidare till ännu ett ställe och ännu en öl.

Sen hyrde Lena å Jag lite filmer ...
handlade mat och tog bussen hem till Kallkällvägen.
Tur att Lars kom hem en sväng
och kunde hjälpa mig att få till en fungerande DVD
!
Mitt i vår film så blev huset fullt av festande ungdomar
och Lena och jag beslutade oss för att åka hem till Lena i Torvalla..
.....till Amandas stora förtret
( hon ville ha en kväll för sig själv)
Hos Lena lagade vi god mat och såg två bra filmer...
sen tog jag Taxi hem för att vila...sova!

Hahaha...hemma var det fullt ös...
.....fullt med ungdomar och Rock and Roll!
Jag plockade tomflaskor och disk
och sen la jag mig i soffan framför TVn...
....det blev en lång natt!
Idag har jag städat....sovit....promenerat..
....läst sett på TV...och bara varit!

Ätit rester till middag....ser Solstorm på TV......
......pratat med barnen och mannen i telefon...
......badat och eldat ljus!
Hoppas att jag kommer i säng i tid!

Hur har din helg varit då?



Kommentarer
Postat av: Maggan

Kort och tråkig. I fredags kom Calle, Lina och Amme hem,det var trevligt. Sedan har jag inte gjort något och igår kom Jonny äntligen.

2012-03-26 @ 07:01:23
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0