En stilla lördag!

Jag tog verkligen sovmorgon i morse....
sov till klockan var över 10!
När jag klev upp så hade Pelle redan åkt ut på sin skoter.

Jag har tagit en promenad idag runt byn....i snöstorm!
Det var kanonfint när jag begav mig
men på nån minut så byttes solen mot blåst och blötsnö.
 
Sen har jag lyckats med bedriften att plocka ner julgardinerna
och fått upp nya i vardagsrummet....
Jag har oxå bytt duk och tjuvstartat påsken
 med en höna på bordet i matrummet.
 
Nu är det varmt i bastun
men jag tror jag hoppar över bastubad idag...
har ingen lust!

Ska väl till med middagen snart...
det blir fläskfilègryta och ugnsgratinerad sparris.
 
Sen blir det till att glo på nån dålig film som PK valt....
vi gillar aldrig samma filmer.
Han ska bara se ond bråd död
och jag vill skratta eller gråta!
 
För övrigt så kan det hända att jag stannar i stugan helt själv måndag å tisdag....
men jag vet inte ännu.
Måste ju se till att PK kommer hem på något sätt
för jag tänker inte stanna här utan bil.
Hoppas att det löser sig.....
men Pelle vet inget ännu...
att jag funderar på att stanna
och så...!
Ska tala om det ikväll när jag kollat buss å tågtider från Järpen!
 
Kramis till alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Lena

Låter som en bra idé, tycker jag. Härligt att få rå om sig själv ett tag. Kram!

2012-03-10 @ 17:41:24
Postat av: Marina

Kramiz! Loreen vann om du nu inte har koll på Mello -12 :) Bra tycker jag!

2012-03-10 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0