Ensam hemma.....

Igår åkte Pelle mot mässa i Malmö....
han och en släpvagn med släpvagnar!
Det är utställning för våra MC-Vagnar som Pelle bygger!
Spännande att se
vart detta projekt leder!

 Emil och jag är solo då.....
det innebär i praktiken att jag är solo
för Emil ser man inte mycket av på kvällarna...
bara när det är mat...eller när han går ut och röker!

 Det är mycket att göra på jobbet
och det är kul att jobba med Nils.
 
Kornboden jobbar vidare med att hjälpa oss söka efter en ny säljare
och det  hoppas jag blir bra!
 
Nu ska jag göra klart lönerna som ska ut på måndag....
men för en gångs skull är jag klar i tid!
 
I kväll är jag bjuden på Kaffeprovning hos en kompis....
vet inte om det är kaffet eller maskinen hon säljer
men skulle gissa på kaffemaskiner!

 Det regnar dagen till ära....blött blött blött!
Bra att snön försvinner i rasande fart!



Här är bilder på några av våra vagnsmodeller!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0