Hit med lite jäklaranamma!

Jag brukar inte känna av bytet till sommartid....
men i dag är jag helt slut!
 Kan hända att det inte har ett dugg med ändringen till sommartid att göra....
kan hända att det bara är jag som är trött å slut ändå.

Jag lade mig i rimlig tid igår....vid 00:30 var jag i säng.
 Vaknade kl.3
och kunde inte somna om.....
vid 05:30 sov jag igen för att väckas av larmet kl.6....
en konstig natt med för lite vila
och sömn blev det.
Det är klart att jag gjorde ju inte många knop under söndagen...
städade och promenerade runt Lillsjön...
men vilade kanske för mycket.
Min kropp är inte van att sova så många timar
 så detta ska nog gå bra...i alla fall denna dagen!
 
Idag regnar det och det är grått å tråkigt.
Pelle har avslutat mässan i Malmö och är på väg hem....
men det är många mil att köra
så han kommer nog inte förren på em eller ikväll.
 
Jag känner mig stressad och orolig för saker som inte är gjorda...
sånt som hänger över mig och dyker upp nattetid.
 
**Jag vill få ordning hemma....
finns många ofärdiga projekt där....
**Jag har ett årsmöte att fixa till Lillänge Husägarförening....samma stress varje år!
**Ny personal till KAPAB....vore ju skönt om det blev klart med en säljare NU!
**Semestrarna....hur ska vi lösa det?
Jag vet ju att det brukar fixa sig...
att det mesta löser sig när man väl är där men jag blir stressad ändå!

Lite struktur i mitt liv
vore bra....
bort med självömkan...
Hit med några livsmål och lite jäklaranamma!



Kommentarer
Postat av: Maggan

00.30 är INTE i tid kära syster.

2012-03-27 @ 07:16:21
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Anita svarar Maggan!

Jag vet det Maggan....men om man brukar lägga sig kl.02:30 så är 00:30 en mycket bättre tid eller hur??

2012-03-27 @ 07:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0