Pilatesboll.....

Idag måste jag skicka in uppgifter till Kornboden
som jag hade möte med i fredags.
Vi ska söka ny säljare via dem
och nu måste jag skriva en kravspec bla.
Hoppas att detta blir bra nu....
att vi hittar någon som passar in i familjeteamet!

 Ångrade mig så klart att jag inte stannade i Huså....
men jag har lite för mycket att göra på jobbet
och det kändes inte just att lämna Nils med allt!
Kanske kan jag ta ledigt på torsdag + fredag och åka upp....
men nu säger jag inget mer om det...
Den som lever får se!
 
Vi har storm
här uppe....
det har blåst i natt så jag trodde att fönstren skulle komma in och taket lyfta.
Solen skiner och det är halt som F..!
 
Jag har kommit på att jag ska ta min pilatesboll till kontoret
 och sitta på den framför skrivbordet....
mycket effektiv träning för bål...mage...rygg.

Testing testing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0