Snöstorm & Protein Smootie!

Idag har vi storm....plus snö = Snöstorm!
Det är ju inte klokt vad det blåser och snöar!
Och Saxon gick ut i morse tidigt
och har inte visat nosen sedan dess!
Hoppas att han söker skydd på vår veranda!

 Idag ska jag fixa ett erjudande på Vedkapklingor till våra kunder
 och så måste jag skriva ett PM om att vår säljare slutat.
Jag är inte bra på något av dessa saker
men det måste göras och lotten föll på mig!
Vet inte riktigt hur
jag ska lägga upp dagen
men det löser sig!
 
Nu mera kaffe och en Protein Smoothie
 med smak av jordgubb & Vanilj!




Kommentarer
Postat av: Maggan

Proteinsmoothie lät som en bra idé. Var köper man sån´t och innehåller det verkligen inga kolhydrater?

2012-03-14 @ 08:17:29
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0