Fredagsmys......

....om det så är det sista jag gör!

Jahapp...då regnar det igen då!
Men jag ska ju sitta inne på kontoret
så mej är det inte så synd om.
 
Vi ska ha middagsgäster ikväll....
Ansi och Kent kommer
till oss å käkar
och så ska vi se hokey Sverige - Ryssland
 ( tror jag att det var!)
Vet inte vad jag ska bjuda
på ännu...
men det löser sig under dagen!
 
I morgon ska vi ut till båten och pyssla lite...
om vädret inte bjuder på hagel och drivis.
I morgon kväll är jag bjuden på middag till Marina
 och sen ska vi gå på Nostalgi på Maritè.
Det blir skoj! 
På Söndagen då är det jobb på varvet i Mjälle...
obligatoriskt för alla
med båtgarage.
 
Det var den helgen det....
plus alla bilar som borde fixas
och stugan i Huså som borde somras..!
Hur ska man hinna och orka allt!
Jag städade i alla fall
min garderob igår...
en kasse att slänga och två kassar på Kupan!
 
Önskar dej en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Marina

Gick på After Work och tog en öl medan Allan lagade citronkyckling...åkte hem när sms:et om att maten var klar. Har nu målat naglarna gröna, ätit god mat och lyssnat på Alexander och "Det gåtfulla folket" - han har ett sånguppdrag på ett dop i Brunflo kyrka imorgon - hedrande! Matplaneringen för imorgon är klar - därtill vin och annat :) Ska bli SÅ KUL!!Puss! Förresten...Vann Sverige?

2012-05-11 @ 21:23:40
Postat av: Anita svarar Marina!

Näääe....vi fick ju storstryk! Hahaha..tur att man inte bryr sej!

2012-05-12 @ 11:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0