Isande vindar!

Meen herre min je vad det blåser kallt idag!
Inget fixande med båt...för kallt!

 Middagen igår blev supergod...
den maträtten ska jag göra fler gånger....
Delizie med skinka och basilika och mozzarella...
egen tomatsås och Ruccolasallad! OCH vino..! :O)

 Jag sitter på jobbet och surfar runt...
har tagit emot en kund som kom och köpte en MC-Vagn nu på morgonen...
och så har jag löst melodikrysset.
Pelle mekar Thunderbird...lycklig som ett barn! :O)
 
Jag vill på rusta och köpa mina planteringsbord innan dom tar slut...
krukor till verandan ska jag oxå köpa
och så vill jag kolla in lite utemöbler
eftersom dom jag vill ha bara finns på Biltema
och dit kommer jag ju inte att komma inom någon snar framtid
 ( Sundsvall är närmast!)

 Ikväll ska jag på middag till Marina
och sen så ska vi gå på Nostalgiafton.
Najs!!
 
Nääemen nu e jag fikasugen...
kaffe och en räk
macka skulle sitta fint!
Kaffe finns det i alla fall!


Delizie...mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0