Körfälltsgrillen!

Lars & Elin ville komma hem och grilla med lite polare innan årets "Körfälltsgrill"....
som nu blivit så stort så att dom kör den på Remonthagen.
 Jag sa OK....det blev värdens studentfest hos oss kan jag lova!
Lugn och trevlig men med mycket folk och hög musik.
Det var faktiskt lite svårt att höra TVn!
Men när klockan var 12 så sa jag att det fick vara slut...
så då gick dom vidare till festen på Remonthagen.
Lars han gick och lade sig...
dunderförkyld och febrig 
och Elin kom tillbaka redan vid 01:00. 
Det var ju så jäkla kallt igår kväll
så jag förstår att alla ville vara inne så länge som möjligt.
 Det var bara 2 + grader!
 
På Remonten spelade dom till 02:00....
och efter det somnade jag!

Heja till alla som föräldravandrade på Körfälltsgrillen igår!



(Bilden är från förra året!)


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja stackars..:( Det är Alex gäng Moron Express på bilden - de spelade där i fjol..:)

2012-05-29 @ 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0