....lite kallare nu då!

Försov mig i morse...och min man lät mig göra det!
Jag åkte bil med Emil till jobbet så jag kom i tid i alla fall.....
men varför väcker inte PK mig när han ser att jag sover för länge!?

 Idag har vi 10 grader och snålblåst.
Jag är nöjd med att jobba inne idag...
efter att ha varit ute hela helgen i strålande sol.
 
Mina vänner Lena & Karin åker till Italien i dag....
lite avis är jag nog!
Men jag inser det omöjliga att jag skulle ta två veckor
och sticka utomlands just nu...
så det är bara att önska dem trevlig semester
med mycket sol...god mat och vin!

Trevlig semester nu tjejer!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja du Anita - du har det inte lätt du...men en helt fantastisk högsommarhelg har det varit!

Ha så kul Lena & Karin - skickar en hälsning den här vägen.:) Hälsa!

2012-05-28 @ 13:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0