Soooolen!

Nu skiner solen igen och det känns lättare att leva...
lättare att kliva upp
på morgonen
och för att inte tala om den underbara promenaden till kontoret.
Jag längtar verkligen efter sol och värme nu!
 
Idag händer inte ett jota...
en helt vanlig torsdag
vad det gäller jobbet och livet.
När jag kommer hem ikväll ska jag bära ner korgmöbeln
 som ska stå ute på soldäcket...
kanske åker jag på Rusta och köper två planteringsbord
som skall användas som avlastningsbord vid grillen.
 
Jag borde städa garderoben
oxå...ikväll!
 Ännu en gång är min garderob en total katastrof!

 Hoppas du får en fin torsdag!


Planteringsbordet Linnea från Rusta
Pris 599:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0