Studentbalen!

Hela dagen idag har präglats av studentbalen!
Jag har agerat taxi på alla olika ärenden
som Lars och Elin haft under dagen....
tur att man kan bestämma sina arbetstider själv!
Frissan...bolaget....hämta kläder...förfest....!
Det var limousin till balen som gällde...
...............storstilad entrè!
Jag var och kikade på dem å knäppte kort
när dom kom fram till Gamla Teatern...
.Härliga vackra bilder på fina ungdomar
i ett underbart soligt väder!
Sen åkte jag ut till Pelle som jobbade med båten
vi käkade i solen på verandan till Frösöbåtklubb
och sen hjälpte jag oxå till ett par timmar.
Ett riktigt skitgöra är det att slipa båt...
Pelle gör det mesta för jag blir helt slut
och får ont i varenda led i kroppen.
Har lovat att hämta ungdomarna i kväll när dom är nöjda!

Lite bilder!

Elin & Lars!


Hela limousin gänget!


Lars träffar en gammal polare!





Fler polare!


Elin och mamma!


Kajsa!


Det vackra paret ännu en gång!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, de var jättefina!

2012-05-24 @ 06:15:19
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0