Mitt i livet...!

I år blev det inget minglande på Guldgalan för min del!
Har varken tid eller råd faktiskt!
Det hade i och för sig varit kul att vara med
men man kan ju inte vara med på allt...
även om man vill!
 
Ingen storm idag heller...
några grader minus och sol!
En vanlig torsdag i ett vanligt liv...!
Jag fattar inte att veckorna rullar på så snabbt...
att det snart är advent...
att vi åker till Egypten om 40 dagar!
.......att KAPAB firar 10 år i december...!
 
Men först som sagt denna vanliga torsdag...
en fredag med massage efter jobbet...
middag hos Marina på lördag
och en farsdagssöndag med alla grabbar på middag.
 
Anita mitt i livet!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Jaaa advent! Me like jättemycket!..och på middagen på lördag ska vi mysa med mycket ljus, god mat och god dryck. Varma kramar i novembermörkret!

Svar: Det ska bli så mysigt att komma hem till dej! <3
jamtlandspower

2012-11-08 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0