Sådärjaa....

..........så vart det ännu en fredag!
 
Vi har kallt idag....-7 grader när jag gick till jobbet!
Fredagar är min lugnaste dag på veckan...
i alla fall vad det gäller jobbet.
Telefonerna ringer lagomt mycket....
och vi stänger alltid vid 15:00.
Idag ska jag på massage kl.15....
hade nog önskat en annan tid
men nu är det som det är och man får dom tider man får.
Det blir en lugn hemmakväll i kväll...
TV å soffan å kanske ett glas vin eller två!
 
I morgon ska jag röja hemma...
efter zombieinvasionen förra helgen! ;O)
Köra sopor på källsorteringen och panta flaskor å burkar....
hela vår groventrè är överfull med sånt skit.
Sen hoppas jag på att grabbarna kan hjälpa mej
att bära undan lite trädgårdsmöbler som blivit kvar ute.
Det vore oxå najs om jag fick till enris i blomlådor
och kanske lite belysning.
Förbereda för en adventsgran...
och röja i "kuvösen"!
 
Men på lördagkväll då ska jag bara mysa med vänner...
middag hemma hos Marina!
Ser jag jätte mycket fram emot! <3
 
Men som sagt först en fredag att ta hand om!!
Önskar er en trevlig Helg!
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Idag går jag en halvdagsutbildning i bemötande och ikväll ska tillbringa "Kulturnatta" på Jamtli och äta gott på Hov..:) och jag ser också fram emot imorgon..tihi

2012-11-09 @ 10:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0