Stormy weather!

Men jäklar i min låda vad det har blåst i natt....
vaknade flera gånger och var tvungen att gå upp å titta att allt var OK.
Katterna har varit inne i natt och det var jag glad för!
Idag händer inget utöver det vanliga...en vanlig onsdag.
 
Igår kväll ringde min Italienska vänninna...min italienska mamma Asta...
 - hon längtar efter mig och vill att jag ska komma på besök.
Åhh vad glad jag blev....! :O)
Jag längtar oxå efter att träffa henne och skulle så klart villa åka.
Men det är ju detta med tid och pengar....
nu för tiden har jag lite av bägge dom sakerna.
Vi får väl se hur det ser ut nästa år....
klart att jag vill åka till Italien...
men det är inget jag kan boka upp redan nu!
 
I eftermiddag ka jag träffa Lena en snabbis....
vi ska hämta hennes bil på Frösön!
 
Kram hela dan!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0