Tjoohoo - torsdag!

Ja jäklar i min låde en sån dag!
Upp med tuppen och iv'äg på jobbet...
Emil är sjuk idag och det innebär att jag ska vara på leveranserna
så det var bäst att vara i tid så man hinner med!
Klockan 10 hade jag tid för fotvård...
nageltrång på en stortå...
tillbaka på verkstan kl 11:20.
Jobbat på med plock å pack!
Ingen promenad på lunchen
bara käkade och sen mera jobb.
Hämtade Ludde vid tåget kl 13...
på apoteket och köpte allergimed.
 och sen köpa hamburgare till hungrig Ludde! :O)
Sprungit runt på verkstan som en osalig ande....
utan att riktigt hitta!
 
Nu har jag äntligen satt ner runpan
för att betala lite räkningar och kolla mejlen.
Jag känner en som kommer att vara mör ikväll!
 
Tur att jag har bilen idag och slipper gå hem...!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0