Tjugo år av saknad!

Idag är det 20 år sedan min pappa Bosse dog.....
det är många år av saknad!
 
Syster Maggan skrev på sin blogg
att man läker med tiden och det gör man.
Jag tycker saknaden är lika stor hela tiden
men sorgen liksom suddas ut.
Det värsta är att det finns så mycket jag skulle vilja prata med pappa om....
många frågor jag velat ställa....
frågor om honom som person....
om hur det var att växa upp som fosterbarn...
Han skulle ha varit en underbar och rolig morfar till mina grabbar.....
Håkansta skulle fortfarande "blomma".....
Mycket skulle vara annorlunda....eller kanske inte!?
 
Han fattas mig i alla fall...
jag saknar min far!
<3 <3 <3 <3 <3
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag vill också tro att mycket hade varit annorlunda men vi kanske bara lever på en dröm? vad vet man?

2012-11-19 @ 18:41:17
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Nina

<3

2012-11-20 @ 23:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0