En snabbis....!

Jag tog en snabbis på toan i morse.....
jag menar att jag snabbstädade den!
När man jobbar långa dagar och är borta på helgerna
då föfaller hemmet.
Nu är det snart 2 veckor sedan jag körde dammsugaren
och skurade golven.
Jag sopar av köksgolvet nästan var dag...
men det räcker liksom inte
å ingen annan här hemma bryr sej!
Jag borde vara hemma i helgen å städa....
men vill hellre åka till Huså...?!
Eller så ska man vara hemma å städa
och sen belöna sig med att gå på Bluesfestival på kvällen...!
Vi får väl se hur det blir!
Önskar att jag hade energi att ta tag i städandet på kvällarna
och bara få det gjort...
slippa använda helgerna till att städa...
Men jag orkar inte förbarma mig över detta en vanlig vardagkväll....
för att inte tala om tvätthögarna!
Jag får väl ta ut en kompdag och röja från måra till kväll...
bara få det gjort liksom!
Så får det bli...en ledig dag löser det hela! :O)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Det är ju stormvarning klass 1 i Jämtlandsfjällen..:/

Svar: ...då blir det inte Huså!
jamtlandspower

2012-10-25 @ 15:34:47
Postat av: Maggan

Ja Gud vad skönt om man kunde det. Önskar att jag också kunde det för här ser det för jävligt ut.

Svar: <3 <3
jamtlandspower

2012-10-25 @ 16:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0