Många järn i elden!

Det är mycket som händer
dom tre dagarna som är kvar på denna vecka!
 
*Min säljare A är här
och då är det alltid en massa som ska diskuteras,
planeras och redas ut....
*En mässpall ska packas och skickas till Stockholm...
*Pelles bror Anders fyller 60 år....
middag ikväll på Innerfickan!
*Matplanering inför helgens tjejresa till Huså på fredag........!
 
Jag är inte lika bra på att ha mycket att göra längre...
funkade bättre förr..när jag var yngre!
 
Det ska i alla fall bli skönt med en helg i Huså....
och så visar vågen plötsligt att jag gått ner 4 kg! :O)
 

Kommentarer
Postat av: Marina bara undrar...

Vi kan väl hjälpas åt med matplaneringen???

Svar: Det löser sig Marina....Lena och jag fixar det på fredagen innan avfärd! <3
jamtlandspower

2012-10-17 @ 14:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0