Respect!

Idag känner jag mig otroligt omotiverad!
Har inte lust med något....
borde ha stannat i soffan framför TVn.
Jobbet flyter trögt som tusan....
Känner mig osocial...vill bara gömma mig och vara ifred!
Det är som om jag måste kunna och veta allt...
alla frågor hanmar hos mej och jag ska ha svaret på dem alla.
Svårt ibland att skilja på alla olika roller....
 mammarollen.... chefenfsrollen.... å Fru Munther....
svårt för både för grabbarna mej och Pelle faktiskt.
Inte ofta rollerna krockar men det gör dom såklart ibland!
Det är väl som det sägs...
att respect den förtjänar man...
och jag har väl inte gjort mej förtjänt av nån!
 
På chemat idag står oxå plantering på graven
( som inte blev av igår!)
och så ska jag på massage på eftermiddagen.
 
Så summan av kardemumman denna förmiddag är:
"Not everyday is a good day....
........but there is always something good in every day!"
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

kraaam <3

2012-10-10 @ 20:18:45
Postat av: Karin

Nu var du hård mot dig själv!!! Kommer bytte dagar.. Kram

2012-10-12 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0