Coachande samtal!

Ett av mina möten idag...
en luch på stan för att planera en Kickoff för personalen
...blev väldigt bra!
Monica kunde verkligen detta med coachende samtal....
efter en timma var jag som en ny människa!
Kanske fortfarande lite gråtmild men med hopp om framtiden.
Kan ju ha bidragit att jag känner henne sedan tidigare...men ändå.
 
Marina du är oxå bra på att coacha mej
genom att skriva på min blogg...<3
 
å Lena - du å jag som träffas var vecka
för promenader och goa samtal!<3
 
 Karin du ringer alltid till mej och frågar hur jag har det...
uppskattas ska du veta ...
även om jag är dålig att ringa tillbaka!<3
 
 Och så Syster Maggan så klart... som finns där för mej hela tiden.<3
 
Ni är toppen coacher allehopa...bara så ni vet!
 
Love you all!! <3
 

Kommentarer
Postat av: Marina

...å du är en toppentjej...bara så du vet!! <3

Svar: <3
jamtlandspower

2012-09-27 @ 21:15:20
Postat av: Lena

Love you too! <3

Svar: <3
jamtlandspower

2012-09-28 @ 10:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0