Fullt ös....

.....på telefonerna redan från start idag!
Bra att det rör på sig.....
jag behöver alla pengar som jag kan få i företaget just nu!
 
Nu ska vi se om jag lyckas gå ner i vikt
innan vi åker till Egypten över Jul.
Jag har en app på telefonen där man skriver in sina kalorier....
man kan ju göra det via dator oxå om man vill.
Sidan heter Chape Up Club och är pedagogisk och bra.
Tipset om detta fick jag av Syster Yster! 
Vi får väl se....
jag vet ju egentligen hur jag ska göra
men behöver tydligen mera "hjälp" denna gång
eftersom jag inte kan röra på mej om jag brukar.
Helst vill jag ju komma igång med löpningen igen...
men det tror jag inte är möjligt med min rygg!
vi testar väl detta och ser vad som händer!
 
Alla sätt är bra utom dom dåliga!
 


Kommentarer
Postat av: Maggan

Bra där. Jag har gått ner 2,8 kg på en vecka. Klart man blir peppad då :)

Svar: Heja på Maggan!
jamtlandspower

2012-09-03 @ 18:11:01
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Hej tjejer! Ni gör det skitbra båda två! Kramar!

Svar: Kram till dej med Marina!
jamtlandspower

2012-09-03 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0