Husåstugan!

 
Nu har vi kommit till stugan...! Här är kallare inne i stugan än ute....det är 11+ ute..men bara 8 inne! Vi eldar i spisen och dricker glögg...hittade en flaska från förra vintern. Jag ska sätta tillbaka innerfönstren och lägga vadd emellan...men det får bli senare...när det blivit lite varmare. I morgon ska vi på en MC- träff i Duved med Pelles MC-vagnar. Vi borde måla klart i hallen och så måste jag köpa en hög med trasmattor och lägga på golven som isoleringnot kalla golv. Nu ska vi till att fixa middag middag...det blir ugnstekt färsk laxfile med rotsaker i ugn. Vad gör du ikväll!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag var på After Work med mina fina kollegor. Kom inte hem förrän kl 03.00. Det kallar jag AW :)

Svar: Hahaha...låter som en riktig AW absolut!
jamtlandspower

2012-09-15 @ 17:26:07
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0