Rekord!

Jag var helt slut efter massagen igår!
Somnade som en klubbad redan 22:15
och sov till i morse 06:15...
....har inte hänt på bra länge att jag sovit 8 timmar i ett svep
utan att kuta upp å ner ur sängen flera gånger /natt.
Det känns skönt...men jag är fortfarande trött.
Det blev ju 80 minuters promenad igår
och så denna tuffa massage + stretching...
Inte undertligt att jag var trött.
 
Inte samma tempo idag...
tog bilen till jobbet och ska fixa naglarna på lunchen...
kanske det blir en promenad hem efter jobbet i alla fall.
Jag har nu skrivit in alla mina kalorier på appen i min telefon
sedan den 30/8...snart 4 veckor.
Och idag klev jag på vågen för första gången sedan dess...
jag har gått ner 2 kg!
Det var ju otroligt bra...att gå ner 0,5 kg/ vecka
då får man ju vara nöjd.
Men jag måste röra på mej otroligt mycket för att gå ner...
lever på 1206kalorier / dag och promenerar minst 45 minuter / dag...
Tycker egentligen att jag borde gå ner mera
men får väl vara lugn å fin å nöjd med det som sker!
 
Två rekord kan då noteras...
sömnrekord på 8 timmar
och viktnedgång på 2kg!
Grattis Anita! :O)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0