Ta hand om kroppen....

Idag har jag varit på massage igen...i 70 minuter knådades min onda kropp och det är långt ifrån skönt. Bindväv....lymfa...muskler och senor får sig en omgång. Nu ska alla slaggprodukter ut och musklerna ska väckas till liv igen. När jag kom hem tog jag ett hett bad med havssalt och vitvinsvinäger....till det drack jag te med ingefära å honung. Nästa vecka har jag två tider för massage....nu jäklar ska jag ta tag i min onda kropp! Nu skulle jag kunna gå å lägga mig!
!'


Kommentarer
Postat av: Marina 49 år

...kom ihåg att hoppa på sömntåget när det går....

Svar: Japp...somnar i alla fallföre 24:00 nu mera! <3
jamtlandspower

2012-09-19 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0