Ännu en bra dag...!

Vi packade ihop och åkte hem tidigt idag...fint väder men vi hade bokat tid för visning av ett hus i Bomsund...Stugun kl.12. Ett hus från början av 1900-talet... fint renoverat och STORT garage... men så jäkla långt att åka! Det blir ca 45 min x 2 varje dag...orka..?!??! Nej...inte jag! Efter husvisning hämtade jag trötta slutfestande ungdomar....bjöd Nils & Knut på middag! Kul att vi hann med att träffa systersonen innan hans hemfärd till Uppsala ! Det blev en trevlig middag med mycket prat om ditt å datt... både allvar och skratt! <3 Nu ska jag packa ryggan inför morgondagens skidtur. Jag och Karin ska gå på skidor från Ljungdaken till Helags....sova över där och gå tillbaka på onsdag! Detta ser jag verkligen fram emot! Ska bli jätte kul! Hoppas så klart på fint väder!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Festprissar :)

2013-04-01 @ 20:56:58
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Önskar dig och Karin en fantastiskt underbar tur!<3

2013-04-01 @ 22:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0