Äntligen...

.....kommer jag in på min blogg! Uppkopplingen i stugan suget Big Time! Nu är vi i alla fall hemma efter en skön helg i stugan! Vädret igår var så sär så det blev ingen skidtur på fjället....vi tog en promenad runt byn och hamnade på Gruvstugan där vi tog en öl. Sen gick vi hem och grillade korv till lunch! Pelle eldade upp i bastun så det blev en skön bastu före maten. På kvällen god mat och soffhäng...lite tv och sen tidigt i säng.idag har vi städat indan och tömt kyl å frys....det lär ju dröja ett tag innan vi åker upp igen. Har en hel del att stöka med här hemma under april och maj! Ikväll har vi ätit middag med Emil och Elina.....Lars hade annat för sig! Nu blir det en TV kväll....och jag kommer bergis att somna i soffan!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag kan inte se bilderna (förutom de fyra sista). Det kommer bara upp en massa koder. Är det min dator eller?

Svar: Nej...det är inte hos dej ptroblemet är...det är blogg.se som jävlas! :O/
jamtlandspower

2013-04-15 @ 05:51:50
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Nej Maggan, det är samma här :/

2013-04-15 @ 08:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0