Det rullar på....

Hej å hå vad tiden går....redan torsdag! Igår var jag på middag hos Lena och sen tog vi en promenad! När jag kom hem var det fest här hemma... Emil med polare grillade och skulle sedan ut på krogen!. Lagom kul tyckte jag då...! Idag är en ny dag... mera sol... ser ut att bli en kanondag! Jag snorar lätt... hoppas att det inte blir mer än så! Måste fixa till styrelsemöten idag... ett till KAPAB och ett till Erikslunds Gårdsägsrförening.....MÅSTE fixa det IDAG!! Godmorgon till er alla denna tidiga torsdag!


Kommentarer
Postat av: Marina

Godmorgon vännen! Ta ett djupt andetag ;) Ja attans vilket väder vi har..kanon! Lite värme på det här så :) Kram!

2013-04-11 @ 08:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0