Solen!

Tänk att det var så mycket lättre att ta sig till jobbet nu på morgonen
bara därför att solen skiner idag.
Inte så jätte varmt men i alla fall en 15 grader eller så...och sol!
 
Jag är trött idag oxå....jätte trött...svimfärdig....!
Vad är det för fel?
Tror att det är min otroligt slamriga arbetsmiljö
som tröttar ut min hjärna.
Igår efter middagen så gjorde jag absolut ingenting...
satt i soffan i tystnaden i över en timma...
....ingen musik...inget prat...bara tystnad.
Så jäkla skönt! 
 
Vi förbereder ännu en arbetshelg i Huså...
....måla klart och fixa till sovrummet.
Måla trappan vit...!
Lägga golv-värmeslingor i matrum å kök
Jag ska ta med mej en lastpall...
måla den vit och använda den som sänggavel...
tror att det kommer att bli jätte bra.
Kul att pyssla!
 
 
Vad tror du...?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Superkul att pyssla...:-) Mer pyssel åt folket!

2013-08-15 @ 13:15:36
Postat av: Maggan

Jag har plockat upp symaskinen. Tänkte sätta i gång och sy igen. Det är väl 20 år sedan sist.

2013-08-15 @ 20:41:02
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Karin

Anita din kropp säger ifrån ordentligt att du bör ta det lugnt!!! Lyssna på den Nu!!! Du tar det typ aldrig lugnt!!! Kram å lägg dig nu...<3

2013-08-15 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0