All in...!

Idag har vi legat i....vaknade tidigt å uppe vid 7! Lite TV och på jobbet till kl.10:00...omorganisering av lager stod på schemat   denna söndag morgon! Pelle och jag jobbad på i typ 3, 5 timmar och det blev bra! Sen handla mat och hem för lite advents fix...grabbarna bjudna på middag och granen skulle upp! Allt blev till belåtenhet...jag lagade mat och grabbarna klädde granen! Trevlig samvaro till klockan var närmare 21...Såå mysigt! <3  Nu lite planering av julfesten nästa söndag...det kommer närmare 30 personer! Jätte kul! Vad har du pysslat med då...denna söndag?







Kommentarer
Postat av: Anonym

Handlat julmat och gran. Fyndat ett fårskinn på loppis. Tvättat, sippat julöl och käkat choklad...;)

2013-12-15 @ 22:42:19
Postat av: Jag igen...

Meen jag skrev ju Marina juh...:/

2013-12-15 @ 22:43:29
Postat av: Maggan

Kollat på film. 2*3 timmar.

2013-12-16 @ 08:12:23
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0