Det lackar mot jul....

Alla förbereder den stora dagen....alla planerar å fixar så att allt ska vara fix å färdigt till Julafton! Jag gör oxå så...! Men julen handlar ju om flera dagar än just den dagen...eller hur! Jag tycker att det är kul att fixa å stöka...även om jag nojjar över att jag har det rörigt och stökigt omkring mej! Igår var jag och handlade all mat...nästan all mat i alla fall! Städade kylen för att få plats med allt...! Nu på morgonen ska jag fixa mina naglar....måste oxå hjälpa Emil på leveransavdelningen idag....så mycket som möjligt måste komma iväg idag!  Ikväll ska KAPAB ut och äta och i morgon ska vi inventera....hur tänkte jag då...?!?! Det drar ihop sig...!







Kommentarer
Postat av: Marina

Haha ja min själ! Hur tänkte du då..:)Jag har handlat all mat förutom allt smått som ska smaksätta revbensspjällen, köttbullarna... Alltid kul med nya smaker - kanske apelsin till revbenen i år...hmmm

Svar: Jag ska steka köttbullarna i kryddpeppar och kanel i år....! 😊
jamtlandspower

2013-12-19 @ 08:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0