Uppe med tuppen....!

Vaknar före 5....när Lars kliver upp! Har hunnit med lite tvätt och lite julpynt....! Ut och sätta bilen på motorvärmare.....här är det ett ispansar över allt....på grund av underkylt regn! Sånt jäkla konstigt väder vi har! Ikväll ska jag ut å ta en julöl med mina vänner...vi brukar göra det som en lite tradition faktiskt! Men det blir en lugn tillställning....ska jobba i morgon och redovisningsbyrån kommer! Men det blir kul med lite god mat..en öl eller två å goda samtal! På onsdag ska all mat handlas och på torsdag ska vi ut med jobbet och äta å umgås! På fredag är det inventering och sen är jag ledig ett bra tag och det är efterlängtat och behövligt! 






Kommentarer
Postat av: Marina

Jag går ner på stan vid 17.00 tiden. Slinker väl in på Dalwhinnies innan kl sex..:)

2013-12-17 @ 13:22:29
Postat av: Marina

Förslaget verkar ha landat bra hos maken ..vad gäller nyår menar jag. Tack för ikväll! Goda samtal som behövs och som kanske ger insikt. Kramar <3

2013-12-17 @ 22:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0