Fettisdagen!

Idag är det fettisdag på riktigt!
Men jag skiter i det eftersom jag inte tycker om semlor.....
.....inte ska äta semlor!
Dom som vill ha får fixa egna!
Kanske borde jag ha bjudit på en semla till kaffet på jobbet idag...
.....men nu blev det inte så!
 
Jag tog en promenad till kontoret i morse trots min förkylning....
det hade mer att göra med att jag inte hade någon bil...
än att jag längtade efter att gå!
 
Får väl se om jag tar mig hem i tid idag...
skulle behöva sova några timmar!
 
Puss på er alla!
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Puss på dig! Ingen semla blir det här heller..:)

2013-02-12 @ 12:51:48
Postat av: Maggan

Jag ska äta en samla i dag för jag älskar semlor. En om år blir det. Från Brantingsbagaren. Bästa Semlorna i stan. Mmmuuums!

2013-02-12 @ 14:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0