Hej å hå...min ludna tå...

.....nu kör vi!
 
Så jäkla trött jag var i morse...
trots att jag sov i soffan halva kvällen igår.
Nära att jag stannade hemma för att sova!
Meen nej då...bara skojar...
inte går det...har för mycket att göra...
....lönerna ska räknas denna veckan!
 
Igår köpte jag vitaminer
för att prova å se om det är möjligt att piggna till...
100% naturligt ska dessa vara...
innerhåller morot å apelsin...blåbär...hallon...broccoli.. bland annat!
Det är en produkt från Raw Food...
dyrt som F men hoppas att dom är bra
och att jag kommer ihåg att ta dem tre gånger om dagen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag käkar D vitamin varje dag nu.

2013-02-19 @ 09:54:20
Postat av: Karin

Vad kostade dom å vart har du köpt dom?

2013-02-23 @ 15:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0