Inte underligt....

.....att jag känner mig stressad..som jag bär mig åt! Åker till kontoret kl. 7...glömmer äta frukost å glömmer mina kokta ägg. Jobbar till 9:30... åker till stan.....ett snabbt möte innan fotvård kl. 10. Fotvården klar 11:15.....jag åker mot jobbet.... kommer på att jag har ett möte på Frösön kl12.....vänder och åker tillbaka till stan... Tänker att jag kan äta lite lunch innan mötet. Slänger i mej en sallad mellan 11:40 - 12:00....åker till Frösön....tillbaka på kontoret 12:30. Så här håller jag på... far å flänger utan planering! Meningen var att jag skulle åka till Svenstavik med grejer åt Pelle kl.13...men Emil fick göra det i stället.


Kommentarer
Postat av: Marina

Meen hallå!! <3

Svar: <3
jamtlandspower

2013-02-25 @ 21:29:36
Postat av: Maggan

Men du skriver väl i en kalender? Börja dagen med att kolla i den ;)

Svar: Jag vet Maggan! <3
jamtlandspower

2013-02-26 @ 05:57:27
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0