After work!

Idag är det fredag och jag har beslutat mig
för att inte åka till stugan i helgen....
jag ska vara hemma och röja i röran!
Städa igenom huset och få upp vårgardiner och tulpaner...
det borde jag hinna på två dagar!
 
Men ikväll blir det en After Work med goda vänner...
hoppas så många som möjligt kommer!
En vanlig jobbarfredag väntar och det innebär inget stort...
inte så mycket att göra....kort dag!
 
Idag blir det min 5:e dag med LCHF..och jag mår prima!
Jag ska köra LCHF nu ett tag och se vad min kropp säger....
jag mår faktiskt bättre när jag skippar kolhydraterna...
blir piggare och är i princip aldrig hungrig!
Hej hopp nu kör vi ännu en dag!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

När man räknar kalorier så blir det automatiskt att man drar ner på kolhydraterna för de kostar för mycket. men man äter inget fett heller så det är väl den största skillnaden. Min sorg är att jag inte "får"äta ost :(

2013-01-11 @ 13:48:11
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0