Godmorgon!

Ännu en tyst och lugn morgon i stugan! Det blir frukost och film....lite längdskidor kanske....sen ska jag städa och bädda rent i alla sängar....Lars ska låna stugan till helgen. I morgon åker vi till stan...till KAPAB för att inventera. Till helgen ska jag försöka få till en fika med Lena....fest med Paranterna på fredagskväll....middag med vänner på lördagkväll...Snart är den långa ledigheten över och mycket jobb väntar....Hoppas att 2013 blir ett roligare år än det som just passerat....jag får se till att det blir ett bra år!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, det här kommer att bli ett bra år. det känner jag på mig :)

2013-01-03 @ 10:08:57
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Klart det blir! Dessutom är det ett år med fyra olika siffror - det har inte varit ett sånt år sen 1987 - bara det! ;o)

2013-01-03 @ 10:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0