Inventering!

Idag var vi uppe med tuppen för att åka tillbaka till stan.....
inventering på KAPAB idag!
Jag hade kallat in lite extra ungdomar som hjälp så det gick fort...
vi var klara till klockan 13!
Nu ska jag betala lite räkningar och knappa leverantörsfakturor...
måndag drar det igång på allvar.
Har besök både av revisor och bokföringsbyrån redan på måndag
så det är bra att knappa igenom lite papper i förväg.
 
Jag borde kolla in Lillänge oxå....
om man kan hitta något fint att ta på sig ikväll till 40 års festen...
......om jag orkar!
Ska väl ändå på bolaget så....!
Bara att sätta fart så att man kommer hem någon gång!
Kram till dej å trevlig Helg!
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Åhhh ha så kul ikväll!!!

2013-01-04 @ 17:19:11
Postat av: Maggan

Trevlig kväll.

2013-01-05 @ 02:41:22
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0