Ny vecka.....

..........nya möjligheter!
 
Vi har det kallt idag och kallare ska det bli!
Har hört att hela landet ska få kallt....
25-30 grader som ska hålla i sej några veckor...
Fy...det vill jag inte ha! 
 
Idag ska jag försöka kombinera mitt jobb med två privata grejer.
Jag ska på fotvård kl.10 och på massage kl.12:30....
där emellan ska jag göra nån nytta på jobbet!
Måste beställa tågbiljetter till Jönköping...
ska på mässa i slutet av denn månad....
måste boka grejer till mässmontern oxå....
....helst i förrgår!
 
Ikväll ska jag ta reda på mera tvätt
och riva ut å rensa min garderob...
behövligt både och..!
 
Önskar det en bra vecka! <3
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Kylan har gett oss ett fantastiskt vackert Halofenomen som har lyst sen lunch..:) Häftigt!

2013-01-14 @ 13:58:38
Postat av: Maggan

Vilken städenergi du har fått. Jag blir avis.

2013-01-14 @ 20:28:24
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0