Söndag....!

Jag vaknar tröttare än trött....känner mig nästan bakis trots att jag inte drack igår. Dock var jag vaken halva natten och körde ungdomar som varit på stråket! Vädret är nååågot bättre men inte mycket! Vi borde åka till Huså och klippa gräset....men vi får se hur det blir med det! Åka dit och sova över....klippa gräs, måla och tapetsera....Vet inte det jag....! Just nu kaffe och en film! Snart mina vänner är det dax för Yran.....det blir skoj! Massor av musik att lyssna på ....och vädret SKA bli bättre!


Kommentarer
Postat av: Marina

Vi var på ölprovning hos mästerbryggare Ståhl igår. Trevligt! Idag har jag städat och A golfat...nu fotboll "gäsp"

2013-07-21 @ 15:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0