Meeen nu var det ett tag sedan....

.....jag uppdaterade mitt liv! På Nationaldagen städade jag på förmiddagen och på eftermiddagen var jag på Jamtli med Agneta, Erik och Niklas med flickvän....vi hade det varmt och gott hela dagen. På kvällen var vi bjuden på grillfest på Körfältet till Erik....vädret stod oss bi och vi kunde grilla och äta ute! I går fredag var jag på stan....fixade mina fötter och käkade lunch på Winston Sail....hittade tre fina klänningar å Indiska oxå! Pelle och jag grillade igår kväll till middag....satt ute och mös....fixade med nya snören till fendrarna och tog slutligen en tur i Thunderbirden. Idag ska Solöga i sjön....det är ca 10 båtar som ska sjösättas idag...detta kommer att ta tid ! Vi hade soligt och fint från morgonen men nu mulnar det på....får väl se vart åt det barkar....enligt min app ska det bara komma en skur idag och sen vara soligt! Vad gör du då denna lördag i juni?
Här en bild på fina sommarflickor....min mamma Astrid och hennes syster Margaretha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitter i en fullproppad bil på väg hem från IKEA :-) sjösättning till veckan.

2013-06-08 @ 14:30:58
Postat av: Marina aka Anonym

Bilen skakar svårt att sms:a...

2013-06-08 @ 14:32:37
Postat av: maggan

Det skulle ju kunna vara du och din kusin Anna.

2013-06-19 @ 17:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0