Godmorgon lördag!

Vaknar tidigt.... redan 7:15 slog jag upp mina ljusblå! Det snöar ute... lugnt å stilla.... vackert så man vill gråta!! Vi tar det lugnt från morgonen...äter frukost å dricker kaffe.... ser på film och bara är! Senare idag ska vi försöka tina isproppen som gör att vi är utan vatten. Inte för vi vet hur det ska gå till... men Pelle har en ide'. Har förstått via Facebook att det har kommit mycket snö i stan och att det blåser hårt....hoppas att grabbarna har koll på katterna i ovädret! Vad gör du denna lördag då?


Kommentarer
Postat av: Marina

Fick gamnacke redan vid tiotiden igår så jag vaknade också tidigt. Snösvängen har fullt upp och jag tänkte dra på stan om en stund. Fattas grejer här hemma serru..:-) Lycka till med isproppen! Kram <3

2013-03-02 @ 10:12:28
Postat av: Maggan

träna, handla på Myrorna. Fixa 70-tals middag.

2013-03-02 @ 10:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0