Rubrikens betydelse!

Jag har länge funderat över alla er som besöker min blogg! Jag vet ju att jag har trogna läsare bland vänner å bekant... men jag har oxå läsare jag inte känner personligen. Det som blivit tydligt för mej är att rubriken på mitt inlägg är viktig. Om den är fantasifull och lockande så får jag många läsare oavsett vad jag skrivit om! En del dagar skriver jag många inlägg... men inte särskilt många läser dem... andra dagar skriver jag ett enda inlägg och får massor av läsare! Jag har sagt det förr... Och säger det igen: Jag skriver för mitt eget höga nöjes skull...men visst tusan är det kul att du läser! Idag har jag ett tydligt bevis på att min teori stämmer...Jag har bara skrivit ett inlägg idag..förutom detta...Jag kallade det Jämtlands Nationaldag..Kolla resultatet! Härligt att nästan 60 läsare valt att gå in på min blogg direkt.... och nästan 100 läsare hamnade på min blogg när dom surfade! :0)


Kommentarer
Postat av: Marina

Va kul med så många besök! Vi hade missat här på jobbet dagens "viktiga" datum...:/ Tanken var ju att man skulle sjunga Jamtlandssången 12.34...men vi låtsades att det "ska vara tyst på bibliotek" hi hi

2013-03-12 @ 18:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0