Sportlov!!

Det är Sportlov för Jämtland denna vecka....
jag vill oxå vara ledig...ha Sportlov!
Saknar detta med att man planerade roliga saker
med grabbarna när dom hade lov....
åka till stugan i fjällen...badhuset...grilla korv i Lillsjön.
Jag var alltid ledig några dagar...
.....ibland hela veckan.
Det var kul att vara ledig med barnen!
Nu är det som vilken vecka som helst..!
Klart att jag hade kunnat planera och haft ett eget Sportlov
i Husåstugan tex....
.....men utan vatten hade det inte varit nån höjdare!
 
Jag behöver komma ut i friska luften mera....
Tog faktiskt hem längdskidorna från stugan...
men glömde pjäxorna!
Typiskt....jag hade faktiskt planerat att komma ut på längdskidor denna vecka...
nu får jag vänta ytterligare en vecka!
Som om jag bryr mej....noooot!
 
Idag ska jag på massage och så ska veckans matkasse hämtas
- en måndag som alla andra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ska ni åka till Huså över påsk?

2013-03-04 @ 18:45:18
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Anita svarar Maggan!

Ja det ska vi nog...vill ni komma upp? Ni är så välkommen! <3

2013-03-05 @ 14:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0