Sinnesro...

Ute är mörkt å kallt och jag vill krypa tillbaka under täcket å sova bort livet! Jag orkar inte leva så här stressigt....måste förändra något i mitt liv....men vet inte hur eller vad! Det låter som om jag är deprimerad men så är det inte....vill bara må bättre....sluta att stressa....leva här och nu....vara Anita...sova äta...promenera. Mitt jobb är FÖR allvarligt och inte kul längre. Skulle behöva fördel...förändra....skratta...! Just nu rotar jag bara runt i en grå sörja! Detta blev ju ett kul å uppmuntrande inlägg...nooot! Men det är idag det....i morgon en ny dag...nya möjligheter....kanske förändringen står runt hörnet! 







Kommentarer
Postat av: Marina

"Zizzi" söker ny franchiseansvarig för butiken i Kärnan. Roligare med kläder än med sågblad kan jag tycka..:)

2013-11-12 @ 11:09:28
Postat av: Maggan

Ja! Vad kul eller så kan du öppna en Curves i Östersund. Lämna sågklingorna till man och söner.

2013-11-12 @ 19:59:08
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Karin

Ja "tjockaffären" som du kallar Cissi skulle passa å vara roligare:-) kram

2013-11-13 @ 20:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0