...det rullar på...!

Trött i morse igen....
kutat upp å ner och släppt in och ut katter sedan kl.4 i morse!
Så när jag skulle upp kl.6 var katterna billiga och jag jätte trött!
Åkte med Emil till jobbet i morse....
Pelle är på resande fot idag...!
 
På lunchen var jag på stan för att hämta ännu ett FB-fynd....
det var Matmässa på torget och jag ville bjuda Nils på lunch där....
men det ville inte han..så det blev en snabbis på stan
och tråkig dagens i Odenskog! :O/
 
Ikväll ska jag måla klart dörrarn
och så ska jag ra reda på en gigantisk tvätthög med lakan å handukar....
tidigt i säng kan man ju hoppas...men troligen inte!
Undrar vad det ska bli för väder i helgen...
vi har ännu en pysselhelg i Huså framför oss!
Det är kul men nu är det färdigfixat på ett tag.
 
Hoppas på härligt höstväder med sol frisk luft å många färger!
 
Såna här köpte jag idag....till fönstret i Husåstugan!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Det ska bli jättespännande att få se stugan med ny inredning...så mycket fint!

2013-09-19 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0