Långpromenad och skoskav!

Trots att vädret i morse inte såg så lovande ut så sken det upp mitt på dagen och det blev ännu en fantastisk eftermiddag och en skön kväll.Pelle skulle på ett möte på båtklubben ikväll...jag åkte med honom dit och sedan gick jag från Mjälle och hem....det tog en timma och 30minutr. Kan väl vara en 8-10 km...men jag tog det lungt....måste ju stanna och dokumentera oxå! :0) Och så träffade jag bästa Marina på gångbron och vi stod och pratade en stund! <3 Jag kom hem lagom till Idol på TVn...det blev en slapparkväll reten av kvällen! Jag borde haft strumpor på mej i gympaskorna...nu har jag en redigt skoskav på höger häl! Det kostar på att ligga på topp!


Kommentarer
Postat av: Marina

Aj aj aj.... Stackars <3 ja det var kul att ses. Längesen senast juh...

2013-09-10 @ 22:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0